تبلیغ کنندگان

با استفاده از یک روش تبلیغاتی جدید و تعاملی، تاثیرگذارتر در فضای مجازی تبلیغ کنید

placeholder+image

تبلیغات تعاملی


ادتو روشی جدید و تعاملی برای ارایه تبلیغات به صورت آنلاین هست، در این روش برندها یک تصویر به همراه شعار مورد نظرشون رو نمایش می‌دهند و کاربر با تایپ شعار مد نظر میتونه به مرحله بعد بره.

منظور از شعار میتونه هرچیزی باشه، مثلا نام برند، نام محصول و یا هرچیز دیگه‌ای! از این به بعد تبلیغات شما در فضای مجازی فقط دیده یا کلیک نمیشه بلکه توسط کاربران واقعی تایپ میشه! این یعنی اثرگذاری خیـــــــــلی خیـــــــــلی بیشتر، چون هرچیزی رو که بنویسیم رو بهتر به خاطر میسپریم بنابراین این مدل تبلیغات از میزان اثرگذاری بیشتری نسبت به باقیه روش‌های تبلیغاتی آنلاین برخوردار هست.

این تبلیغات در مکانی که تصاویر امنیتی (کپچا) قرار گرفته نمایش داده میشه.

بیشترین اثرگذاری در ذهن مخاطب


اگر بخوایم یه مقایسه ساده داشته باشیم بین اثرگذاری تبلیغات کلیکی و روش تبلیغاتی تایپی، طبق تحقیقاتی که comScore انجام داده میزان به خاطر آوردن نام برند (Brand Recall) در تبلیغات کلیکی فقط 16% هست؛ یعنی از هر 100 نفری که روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند فقط 16 نفر از اونها بعدش نام برند رو به خاطر میارند این در صورتیه که در تبلیغات تایپی این عدد 67% هست که البته چیز دور از ذهنی نیست چونکه کاربران دیگه فقط روی بنر برند مورد نظر کلیک نمی‌کنند بلکه اسم برند رو تایپش می‌کنند. این روش به طور متوسط تا 10 برابر بیشتر در Brand Lift موثر هست.
همچنین بر خلاف تبلیغات کلیکی، خبری از Banner Blindness نیست و کاربران واقعی پیام تبلیغاتی شما رو می‌بینند و تایپش می‌کنند. طبق آمار 86% از کاربران دچار Banner Blindness هستند و اصلا تبلیغات بنری رو نمی‌بینند.

  • شما فقط در صورتیکه پیام مورد نظرتون به درستی توسط کاربر تایپ بشه هزینه پرداخت می‌کنید و نه در ازای تعداد نمایش.
  • می‌تونید مشخص کنید تا تبلیغات شما فقط برای کاربران از استان مورد نظرتون نمایش داده بشه (Targeting).
  • با استفاده از پنل کاربری می‌تونید گزارشات کامل دریافت کنید.







برخی از برندهایی که قبلا از این روش تبلیغاتی استفاده کرده‌اند